Letné prázdniny- veľa času na... NIČ

2:03:00

Ahojte všetci... Privítajme spoločne leto a prázdniny (ktoré sa síce začali už pred mesiacom (a pol!), ale tvárme sa, že nie.. prosím!). Každopádne prišlo leto a s ním aj veľa voľného času a možností ako ho využiť. Každé prázdniny si v hlave vytvorím pomyselný zoznam vecí, ktoré chcem robiť cez prázdniny a potom ho nedodržím. KLASIKA


______________________Môj zoznam prázdninových aktivít (a ako sa mi zatiaľ darí)_____________________
1. Veľa čítať (minimálne 12 kníh) ........................................ úprimne som prišla na to, že cez prázdniny čítam ešte menej ako cez školu pff
2. Pozrať filmy a seriály........................................................ v tom sa mi celkom darí (ale ako obvykle iba seriály)
3. Venovať sa blogu.............................................................. toto je prvý článok za 3 mesiace, takže nič moc :)
4. Kamaráti (+festivaly)....................................................... áno toto ide fajn YAY
5. Cvičiť................................................................................ na začiatku to bola pecka, ale momentálne som zasa lenivé prasa
6. Starať sa o pleť................................................................. starám sa celkom (aj keď úžasná nie je)
________________________________________________________________________________________________

Takže toto milí priatelia je celý môj zoznam. A je to biedne. Jasné pravdu povediac neočakávala som od seba nejaké zázraky (radšej hmmm), ale na druhú stranu si hovorím "Tereza, však až také ťažké to nebolo, nemusiš predsa vyliesť na Mount Everest, alebo sa dotknúť pavúka". A preto som si sama sebe sľúbila, že tých posledných niekoľko dní slnečných prázdnin (HAHAHA robím si srandu, je chladno ako v októbri) skúsim nejako aktívnejšie využiť. A keď už nič, tak aspoň dopozerám (už 2. krát) môj obľúbený seriál, napíšem tento článok (a hádam ešte aj nejaké iné) na blog, prečítam zobár kníh a aspoň raz si zacvičím. Takže "fingers crossed" pre mňa.

Ale kamže kamže. Vy ste si hádam mysleli, že som na vás ostatných zabudla. Kdeže. Keď kritizujem, tak si to odnesú všetci, nielen ja. Takže práve prehovorím (prepíšem?) práve k Tebe (a je mi jedno koľko máš rokov, či akého si pohlavia :)). Ak máš práve teraz voľno (či už cez prázdniny, alebo iba cez voľnú chvíľu), a to sakra viem, že máš, inak by si nesurfoval/a po internete a nečítal/a tieto keci, urob prosím Ťa niečo, čo si si cez tieto prázdniny odložil/a už bilión tristopäťdesiatmiliónov dvestodvadsaťdvatisíc osemstosedemdesiatštyri ráz a urob to! (viem, že pri napísaní tejto číslovky som sa mnoho ráz pomýlila, ale noták, nemôžte ma súdiť za to, že neviem napísať tak sakramentsky dlhé číslo :)) Jednoducho pointa tejto slohovky:  Urobme práve teraz niečo také, aby sme za mesiac neľutovali, že sme práve teraz (cez našu voľnú chvíľu) iba sedeli pri počítači. Dúfam, že veta vám dávala zmysel a ak nie je gramaticky správna, kľudne mi napíšte a ja ju opravím.

Takže ešte raz. Robme niečo pre naše fyzické a mentálne zdravie, pre náš kultúrny a emociálny rozvoj. Prosím a ďakujem :) Majte ešte krásny deň. :)




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images