Bye bye winter!

8:30:00

Ahojte :) Konečne! Konečne prichádzajú dni, kedy namiesto 16:00 bude slnko zapadať pekne o siedmej- ôsmej, kedy sa nebudem báť vyjsť von (aby som nezamrzla) a kedy skončí moje depresia (hlavne vďaka tomu, že neustále smrkám a kýcham a som jednoducho mŕtva). HALLELUJAH! Prichádza jar.



Zima je jedno z mojich najobľúbenejších ročných období. Vianoceby som kľudne oslavovala aj každý mesiac (i keď by to potom zrejme stratilo to kúzlo :( ) a z prvého snehu mám vždy radosť, ako keby som mala 4 roky. Ale problémom je to, že moja Vianočná atmosféra sa musí "vytvoriť" bohužiaľ po Vianociach. Počasie sa totiž rozhodne, že nasneží približne týždeň- dva po Vianociach. To však nie je všetko. Sneh sa začne topiť niekedy okolo konca februára. V marci začína byť už celkom prijateľne, no počasie znova triumfuje. Po 20 °C v predošlý deň sa totižto zobudím do bieleho rána (stalo sa to presne dnes), ktorý sa počas jedného dňa roztopí, takže je všade krásne blato :)))

Ale tento scénar samozrejme každý z nás pozná (pokiaľ žijete v strednej Európe :D), takže poďme na niečo veselšie, ako moje nekonečné frfľanie a sťažovanie sa. JAR Ročné obdobie, ktoré je plné prebúdzania sa, čo (ako všetci vieme) môže byť tak trochu chautické. Prichádza studené marcové, bláznivé aprílové, skoro-letné májové a letné júnové počasie. A chaotické je nielen jarné počasie. Keď si predstavím, koľko písomiek cez tú jar napíšem, cítim sa vážne biedne. A teraz už vásžne idem na niečo veselšie! Namiesto 20 vrstiev oblečenia, nám budú stačiť jarné kabátiky a bundičky. A z čiernej prejdeme na niečo farebnejšie :D (dobré tak možno niekto iný, lebo ja nie :)) Prejdeme presnejšie hlavne na tieto farby a strihy.


Tak, tešme sa spoločne na jar, ktorá bude určite plná zážitkov a dobrých vecí. Povedzme spoločne dovidenia zime a začnime sa tešiť na úžasnú jar 2016, ktorá prichádza. Užime si ju najlepšie, ako vieme, pretože druhý raz už nebude :)


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images