Winter Favourites 2015-16

3:21:00

Ahojte :) Vitejte pri tomto článku. Bude to vlastne taký formát článkov, ktorý by som chcela vydávať na konci každého ročného obdobia. Je to zrejme jeden z úplne najviac obyčajných typov, kde vám ukážem veci, ktoré som si za toto ročné obdobie obľúbila :) tak myslím, že môžme ísť na to (ešte vám tu dám takú "umeleckú" fotku, ktorú som fotila minulý rok v zime :D) -->


1. Dekoratívna kozmetika                                                             Z kozmetiky som si vybrala tento korektor Catrice Camouflage Cream (ja konkrétne mám odtieň 020 Light Beige). Keďže ja kozmetiku skoro vôbec nepoužívam (maximálne korektor na vyrážky), nemala som príliš na výber. Musím však povedať, že tento korektor je veľmi pekne krycí. Počula som naň samé chvály a ak potrebujem zakryť nejakú nedokonalosť siaham jedine po ňom. Akurát by som ho viac uvítala v "tyčinke", alebo nejakom lepšom prevedení. No čo už. Za túto cenu sa určite na 100% vyplatí, len dajte pozor, aby ste si vybrali správny odtieň :)

2. Pečujúca kozmetika
Som tínedžerka a ani z ďaleka nemám dokonalú pleť. Vyrážky či červené miesta sú u mňa na dennom poriadku, preto sa musím o svoju pleť starať. V zime som sa rozhodla moju maminku (Ježiška :)) poprosiť, či by som si nemohla zaobstarať niečo drahšie a kvalitné. Ona súhlasila, a na Vianoce ma pod stromčekom čakala pleťová voda od Biodermy z rady Sébium- problematická pleť. Zatiaľ som s tým celkom spokojná. Nie sú to žiadne zázraky, ale určite si zapamätajte, že do kvalitných vecí sa oplatí investovať :)




3. Oblečenie 
Jedna z vecí, ktoré na zime vážne rada nemám je to, že v podstate celú zimu musím chodiť v 1-2 bundách (pokiaľ nie ste milionári) a v podstate je to takto celé dokola :( Túto zimu som z toho však bola aj celkom šťastná, pretože som mala novú bundičku z C&A. Bohužiaľ už som ju na internete nenašla (a fotiť ju, by bolo veľmi zdĺhavé), tak vám tu dávam nejakú, skoro 100% podobnú (tá moja je akurát trocha teplejšia). Ďalej som tu dala aj cardigan, pretože som sa prakticky zamilovala do cardiganov všetkých typov. Tento je jeden z tých úplne dlhých a huňatých. Kúpila som ho na výpredaji v Sinsay za 10 € ( cca. 42 Zl) a je fakt krásny. 



4. Doplnky
Ako doplnky som si vybrala tieto dva laky. V zime si väčšinou nechty nechávam krátke a lakujem si ich len veľmi jemne. Ako prvý tu mám lak od Sally Hansen v odtieni 110 Birthday Suit. Je to taká pekná krémová farba, ale nič špeciálne (na to, aký BUM bol okolo týchto lakov). Jediné BUM je cena (8-9 €), takže by som sa byť vami pozrela po naozajstných gel lakoch, alebo nejakej lacnejšej verzii :)
Druhý lak je od Juli Rosse. Je zo setu na francúzsku manikúru, no ja ho pužívam normálne na nechty. Ak nemáte náladu 4 hodiny si lakovať nechty. Používam ho ako lak, po ktorom sa moje nechty trocha lesknú. 



5. Seriál
Presne dnes som dopozerala druhú sériu New Girl. Keďže ja som dosť veľký seriálový maniak, tak som si približne pred mesiacom našla tento seriál. Je to moja nová závislosť. Jess zistí, že ju jej priateľ podvádza a preto sa rozhodne presťahovať. Nájde partiu spolubývajúcich, a spolu začínajú žiť úplne bláznivý život. Veľmi dôležitou časťou toho života je aj najlepšia kamarátka Jess, Cece. Veď pozrite si tento seriál a uvidíte sami. Jednoducho zamilovala som sa doňho, pretože milujem takéto seriály, kde nikto nerieši nič príliš vážne a neustále sa na nich smejem. (Obrázok zľava- Winston, Nick, Jess, Schmidt, Cece) 


6. Film
Väčšinou som veľký seriálový maniak, no je o mne známe, že milujem filmy. Hlavne romantické (i keď po ich dopozeraní mám vždy červené oči a žalostný výraz), plné lásky. A práve takýto film About Time (Lásky čas) je. Ide vlastne o príbeh Tima, ktorý nemá práve šťastie v láske. Jedného dňa mu však jeho otec prezradí, že muži ich rodu môžu cestovať v čase svojho vlastného života. A tak sa Tim pomocou svojho "daru" konečne dopracuje k tomu, po čom až doteraz túžil. K svojej láske. Jeho cesta však nikdy nie je úplne hladká, veď je to romantická komédia.  Ale bohužiaľ nie všetko sa dá napraviť cestou v čase. Niektoré veci čas už nespraví.




7. Kniha
 Ja som naozaj veľký knihomoľ. Za celú zimu som prečítala cca. 20 kníh a vybrať z nich jednu je veľmi tažké. Preto som vybrala z kníh, ktoré mám doma a čítala som ich v poslednej dobe. Prvou knihou je Džínsový denník 5, ktorý som si jednoducho musela prečítať a zamilovať. Džínsové denníky sú jednoznačne jedny z najvtipnejších kníh, aké som čítala. Príbehy Bratislavčanky Pauly sú jednoducho úžasné a táto kniha nebola výnimkou. 
Ďalšou knihou, ktorú tu mám je Bohovia Olympu: Proroctvo, čo je pokračovanie série Percy Jackson, ktorú nadovšetko zbožňujem. Rick naozaj poriadne zamiešava karty troma novými hrdinami- Jason, Piper a Leom. Celý príbeh bol úžasný a koniec mi vyrazil dych. Nič podobné som nečakala a už sa teším na ďalšie diely. (I keď mi tu chýbal zatúlaný Percy ♥)

8. Pesničky
Vypísať vám tu pesničky, ktoré som počúvala celú zimu, by bolo jednoducho nemožné (pokiaľ nieste superhrdina samozrejme :D) a preto som sa rozhodla dať vám tu niektoré z tých, ktoré som si obľúbila v poslednej dobe. Napadlo ma, že by som taktiež mohla urobiť playlist na Spotify či Youtube, tak uvidíme. Každopádne idem na to.  Pesničky, ktorú tu mám je Hundred Miles , Life´s What You Make It, Light It Up, Hymn For The Weekend, Army, History, Drop In The Ocean, Sweet Lovin´, Fast Car, Ocean Drive a Avenir

9. Aplikácia 
Aplikácia, ktorá ma apsolútne dostala je Piano Tiles 2. Všade sa behom dvoch týždňov stala veľmi populárna. Je to o tom, klikať na čierne "klávesy" ktoré vydávajú nejaký zvuk (napr. nejakú symfóniu). Takto vysvetlené vám to zrejme nič moc nehovorí, no verte mi, je to fakt zábava. Táto hra sa zároveň stala najlepšou hrou roku 2015 a dokáže zahnať nudu. Takže ak aj nie ste príliš človek na hry (ako ja :D), myslím, že táto hra vás tiež chytí. Ja napríklad som už na najvyššom leveli, a to túto hru hrám necelé 2 mesiace :)




10. Spomienka/zážitok                                                                           Moja najobľúbenejšia spomienka za zimu (okrem akcií s kamarátmi) sú určite Vianoce. Pre mňa sú jednoducho Vianoce, tie najdokonalejšie sviatky plné lásky a pohody (a vianočných rozprávok samozrejme ;)), jednocho na nich milujem úplne všetko. Okrem toho si vždy na vianočných prázdninách oddýchnem. 




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images