ÚSMEV

12:05:00

Ahojte :) V dnešnom článku som sa rozhodla vám napísať taký "môj názor" na tému úsmev. No teda, nie tak celkom úsmev, skôr prečo sa viac usmievať a celkovo prečo byť šťastný.


V poslednej dobe veľmi veľa ľudí (youtuberi, blogeri) začalo hovoriť o jednej krásnej knihe. Je to vlastne veľká kniha vecí, kvôli ktorým by sme mali byť šťastní a usmievať sa. 14,000 things to be happy about je vlastne úplne jednoduchá kniha v ktorej sú veci ako- blueberry cake, candy stores... A to ma vlastne inšpirovalo k vytvoreniu tohto "motivačného článku". Ak sa pri/po jeho prečítaní usmejete, splnil svoj účel :) A ak po jeho dočítaní vážne budete rozmýšľať nad tým, že úsmev (či smiech) je vlastne takým malým liekom na zlú náladu, tak bude moja radosť dvojnásobná :D

1. Vďaka úsmevu mi moji priatelia dokázali rozjasniť deň
2. Vďaka úsmevu som zvládol/a urobiť niečo o čom som si nemyslel/a, že to dokážem.
3. Vďaka úsmevu som sa cítil/a bezhranične šťastná
4. Vďaka úsmevu som zabudol/a na svoje problémy.
5. Vďaka úsmevu som sa donej/doňho zamiloval/a.
6. Vďaka úsmevu som sa začal/a usmievať tiež.
7. Vďaka úsmevu bol môj deň krajší.
8. Vďaka úsmevu mi bolo lepšie.
9. Vďaka úsmevu som začal/a myslieť pozítivne.  
10. Vďaka úsmevu som sa začal/a usmievať tiež.

Ako som už v úvodnom článku spomínala, že aj keď mám trebárs úplne najhorší deň, vždy sú tu pre mňa ľudia, ktorí ma jednoducho donútia sa zasmiať, alebo aspoň pousmiať. Preto by sme okolo seba vždy mali mať ľudí, pri ktorých sa dokážeme čo najčastejšie usmievať. Pretože úsmev (ten úprimný) na našej tvári znamená, že sme šťastní a spokojní a že sa cítime fajn. Ak sa práve teraz cítite fajn usmejte sa. A to úplne najlepšie- úsmev je zadarmo! :D Preto nič nedáte za to, že sa práve teraz usmejete znova. 

Dúfam, že vám tento článok aspoň trošičku rozjasnil váš deň :) Ak máte aj vy nejaký dôvod na úprimný úsmev, napíšte ho do komentára, budem rada :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images