Welcome

1:32:00

Ahoj. Vitajte na mojom blogu. Nie je to síce prvý raz, čo si nejaký zakladám, ale dúfam, že bude aspoň trochu úspešný a že naň postupom času nezabudnem :)
Volám sa Tereza a mám 14 rokov. Bývam takpovediac v zapadákove na severe Slovenska, no mám to tu rada (vďaka úžasným ľudom, ktorí tu sú). Mám mladšiu sestru. Milujem knihy, seriály, filmy, hudbu a relax... Ďalej rada spievam (ale nie príliš "oficiálne"), a hrávala som na klavír. Ja som vlastne taká zmes všetkého. 
Spolovice introvert, spolovice extrovert. Milujem hudbu, ale aj plávanie. Tak dúfam, že sa vám blog bude páčiť :) toto bol taký viac-menej úvod o mne a teraz by som rada pripísala ešte niekľko faktov, aby to bolo zaujímavejšie :)


1. volám sa Tereza a ľudia ma volajú Terezka, Terez, Teri 
2. mám 14 rokov
3. som asi jeden z mála ľudí (v mojom veku), ktorí sú radi za to, že majú ešte 14
4. som tínedžerka (a neznášam toto slovo :))
5. preto mám často s niečím/niekym problém
6. a ďakujem ľuďom okolo mňa, že ma majú radi takú, aká som
7. vďaka týmto ľuďom sa snažím usmievať, aj keď sa necítim dobre
8. jedna z vecí, ktorá mi pomôže, keď sa necítim dobre je hudba
9. pretože hudba je jeden z najlepších liekov
10. moji obľúbení speváci sú Ed Sheeran, The Weekend, Troye Sivan, Shawn Mendez, Sam Smith a v poslednej dobe som si obľúbila Justina Biebera, mám rada aj pesničky Kyga (viem, že nie je spevák )
11. moje obľúbené speváčky sú Beyonce, Halsey, Adele, Selena Gomez, Ellie Goulding, Alessia Cara, LEÓN
12. a skupiny ABBA, Imagine Dragons, One Republic, The Chainsmokers a celkom fajn sú One Direction
13. nie som žiadna Beliberka či Directionerka, ak sa mi páči nejaká pesnička, tak ju jednoducho počúvam
14. okrem hudby milujem seriály
15. čo sa týka seriálov, som skôr človek čo ich dokáže pozerať každý deň, nie 20 častí za deň
16. výnimkami je trebárs HIMYM alebo TBBT (moje najobľúbenejšie)
17. okrem How I Met Your Mother a The Big Bang Theory mám rada Awkward, Faking it, Pretty Little Liars
18. moje závislactvo na seriáloch sa začalo asi pred rokom a pol :)
19. na seriáloch milujem hlavne seriálové "dvojice", hlavne Haleb, Shamy, Robney (?) a Jetty (Jenna a Matty z Awkward :))
20. mám síce rada filmy, ale nikdy na ne nemám príliš čas
21. ešte nikdy som nevidela ani jednu Marvelovku (aj keď mi to odporúčalo asi 13761 ľudí)
22. vždy si nakoniec namiesto filmu pozriem seriál :(
23. milujem filmy s Adamom Sandlerom, Harryho Pottera, alebo Lásku nebeskú
24. rada relaxujem
25. to sa dá podľa mňa najlepšie s knihou v ruke
26. čítam celkom dosť
27. približne 6-7 kníh za mesiac
28. čítam hlavne v slovenčine (aké nečakané), občas v češtine (je to skoro to isté ako slovenčina) a chcela by som trocha viac aj v angličtine
29. milujem hlavne fantasy a young adult knihy
30. je veľmi ľahké milovať knižného hrdinu
31. v realite je všetko trocha ťažké
32. i keď ani v knihe nie sú všetky konce šťastné
33. ja osobne mám asi milión crushov, najdlhšie mi vydržal asi Brooklyn Beckham :D 
34. ale podľa mňa je lepší než on Johnny Depp (a ešte jeho mladé ja <3)
35. Johnny Depp je jeden z mojich obľúbených hercov
36. v budúcnosti by som možno chcela byť herčkou, spisovateľkou, fotografkou, alebo nejakou manažérkou
37. aj keď na väčšinu z nich nemám príliš velké predpoklady
38. neviem tancovať, čo je podľa mňa veľká škoda
39. ak by som si ešte raz mala odžiť posledných 10 rokov, určite by som uprosila maminu, aby ma zapísala do nejakého krúžku
40. aj keď viem celkom pekne spievať a hrám na klavír
41. jazyky, ktorými hovorím sú: slovensky (vážne? :D), česky :), trocha poľsky, a učím sa anglicky a nemecky
42. vysnený jazyk, ktorým by som chcela hovoriť je určite francúžština a španielčina (možno raz)
43. veľmi rada cestujem a možno by som raz chcela žiť v Austrálii
44. bola som v Česku, Poľsku, Turecku, Maďarku, Rakúsku, Belgicku, Francúzsku a Chorvátsku
45. v dosť blízkej dobe sa mi črtá Anglicko, tak možno si splním sen :)
46. hlavne kvôli cestovaniu by som sa chcela stať fotografkou (či modelkou, ale na to som zatiaľ príliš nizka)
47. mám niečo okolo 166 centimetrov
48. niesom tučná (podľa kíl mám dokonca podváhu), ale nepáčia sa mi moje stehná
49. preto som začala cvičiť jógu
50. a zamilovala som sa do nej
51. neznášam ľudí, ktorí hovoria, že sú tuční, ale nič s tým nerobia
52. a aby som sa nestala jedným z nich vybrala som si jógu
53. milujem jedlo <333
54. a stravujem sa dosť nezrdravo
55. závidím ľuďom z vôľou, ktorí sa stopnú a zmenia svoje stravovanie (a celkovo svoj život)
56. ako moja mamka
57. ktorú milujem najviac na svete, aj keď jej to hovorím veľmi málo
58. aj ja chcem byť raz mama ako ona
59. som strašná cíťa a plačem skoro nad všetkými filmami
60. možno by som raz chcela byť slávna
61. neviem však čím, no rozhodne vecou, ktorá by pomohla ľuďom
62. určite nemyslím na "slávna ako Kardashianky"
63. takýto typ slávy je podľa mňa dosť smiešny
64. v poslednej dobe som sa stala závisláčka na blogoch
65. najradšej mám asi tie české (ACOS, Kiss book by Mia :)
66. ešte stále si myslím, že je január, alebo dokonca rok 2015
67. každý rok si dávam také malé predsavzatia
68. tento rok je to niečo vo zmysle stať sa lepším človekom
69. bohužiaľ svoje "predsavzatia" skoro nikdy nesplním
70. ak by som sa mala stať niekym na jeden deň, tak asi Jasmine Thompson
71. ona je úplne neskutočná, má 15 a má úplne nádherný hlas (Ain´t nobody, Adore...)
72. nemám obľúbenú farbu
73. najviac však chodím oblečená v čiernej, bielej a sivej
74. milujem nakupovanie, bohužiaľ však v blízkosti nemáme príliš obchodných centier
75. nikdy som síce príliš nesnívala o kariére modelky, ale odkedy je Natálka v českej miss, trocha premýšľam nad tým, že by som sa niekedy prihlásila do tej slovenskej
76. ale asi to nikdy neurobím, pretože som príliš nesebavedomá
77. aj keď by ste to asi na mne nespoznali
78. nikdy som nebola šikanovaná, ani som nikoho nešikanovala
79. vlastne som vždy mala okolo seba veľmi dobrých ľudí
80. je mi ľúto, že odkedy som odišla na 8-ročné gymnázium, už sa príliš nestretávam s ľuďmi so základky
81. dúfam, že po gympli to bude iné
82. mám strašne super triedu a kamarátov, ktorých mám veľmi rada :)
83. dokonca aj v pondelkové ráno mi dokážu vykúzliť úsmev na tvári
84. môj najneobľúbenejší predmet je nemčina a matika
85. až do tercie (8 triedy) som z matiky vždy mala jednotky
86. ja som sa vlastne vždy učila veľmi dobre
87. aj keď je to na gympli o 100% ťažšie ešte nikdy som nemala na vysvedčku 3
88. mám oveľa radšej leto ako zimu
89. momentálne už odpočítavam dni do jari
90. milujem dovolenky, vždy si tam odpočiniem a prečítam veľa kníh
91. som síce skôr zážitkový človek, no na dovolenke najviac milujem ten relax
92. fotím každú možnú chvíľu a vec, aby som potom mala na čo spomínať
93. robím veľmi veľa divných vecí :))
94. milujem tvrdé zmrzlinové kornútky
95. tenisky nosím čo najčastejšie ako sa dá
96. absolútne sa nemaľujem, lebo to neviem
97. linku som mala iba raz v živote
98. ani moje kamarátky sa nemaľujú (ani trocha)
99. prajem si, aby som to s týmto blogom niekde dotiahla
100. Ďakujem vám, že ste to dočítali až sem a ľúbim vás <3


Faktov o mne je určite viac a ak máme niečo spoločné, tak mi určite napíšte komentár. Na začiatku som bola trochu depkárska a pesimistická (taká som len občas :D), no písala som to na dva krát (včera ma z toho normálne bolela ruka) a dnes som úplné slniečko, pretože vonku je pekne (dúfam, že nie som jediná, ktorej náladu veľmi ovplyvňuje počasie :)) Dúfam, že sa vám tieto fakty páčili a snáď na tento blog ešte niekdy zavítate. 
Ahoj :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images