TRAVEL DIARY/ 1. Praha

12:38:00

Ahojte :) Vitajte pri tomto článku s názvom Travel diary. Chcela by som z toho spraviť niečo ako edíciu, kde vám ukážem miesta, ktoré by som chcela navštíviť (alebo poprípade už navštívila) a ukážem vám nejaké fotky, dodám inšpiráciu na cestovanie.
V dnešnom článku tu mám Prahu :), pomerne blízke mesto, až sa hanbím, že som ju nikdy nenavštívila. Každopádne je to moje numero 2, v mestách, ktoré raz určite navštívim (musím!), tak dúfam, že sa spoložne pokocháme pohľadmi na Prahu. Pokiaľ si tento članok číta nejaký Pražák, tak ti závidím veľmi (a určite nie som sama, proste stovežatá Praha je úžasná) :D


Tancujúci dom
Letenské sady
Karlov most
Orloj

Obecný dom
Petřín
Pražský hrad

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images